Ve fan shopu bylo představeno nejen logo „vousáče“, ale také nová nadčasová kolekce společnosti Kappa – Zpátky na výsluní. Zboží z této kolekce si můžete již nyní zakoupit ve všech brněnských prodejnách Kappa. „Klukům se podařil velký úspěch, když postoupili do čtvrtfinále play-off přímo. I proto jsme se rozhodli, že fanouškům nabídneme něco nového, co si mohou i v příštích letech spojovat s play-off, což je nové logo play-off pro Kometu. Symbolizuje hráče, kteří se neholí a doufáme, že to budou dodržovat nejen hráči, ale i všichni fanoušci. Samozřejmě děvčata se zarůst vousem nechat nemohou, ale můžou si vzít vzor z naší známé snowboardistky, která si vousy pod nos namalovala,“ říkal Lukáš Bajer z marketingu Komety.
Jeho slova potvrdil i Leoš Čermák, jenž upřesnil, jak to mají s holením sami komeťáci: „Poslední holení v kabině už proběhlo, možnost byla po posledním zápase základní části. Pak bylo krátké volno, tak to vyšlo od pondělka. K hokeji to prostě patří a jsem přesvědčený o tom, že to nikdo neporuší. Symbolizuje to týmového ducha. Jsou i kamarádi, kteří drží s námi, ale to je spíš z hecu. Určitě jsem to ale nikomu nenařizoval. Samozřejmě čím více lidí to chytne, budeme jedině rádi,“ vyzývá fanoušky kapitán Komety Leoš Čermák. Pojďme tedy táhnout za jeden provaz!
Druhý vizuál, který se ode dneška využívá, je logo se zobrazeným Masarykovým pohárem, jenž je od této sezóny novinkou v extralize. Symbolizuje chuť získat další titul a vrátit se zpět na výsluní. Kolekce je nadčasová a dá se samozřejmě spojit i s play-off. Už ode dneška ji můžete zakoupit ve všech prodejnách Kappa i ve fan shopu Komety na ulici Střední.
Na tiskové konferenci také bylo uvedeno, že 3. zápas série (1. na ledě KAJOT ARENY) bude věnován výročí hasičů, kteří v Brně aktuálně slaví 150 let. I díky tomu vychází jedinečná edice triček s motivy hasičů, která bude v prodeji jen ve fan shopu na ulici Střední a na domácích zápasech Komety. Jeho cena bude pro hasiče jen 250,- Kč. Pokud byste však chtěli jiný "hasičský" suvenýr, hráči Komety odehrají 1. třetinu 3. zápasu série ve speciálních dresech s motivy hasičů, které půjdou následně do aukce a výtěžek bude věnován Nadaci policistů a hasičů, která pečuje o rodiny pozůstalé po policistech a hasičích, kteří zahynuli nebo utrpěli těžké zranění při výkonu své služby.